senasarac Ben 7 günün sonunda vazgeçtim sevgili anneler ben emziremiyorum bebeğime doğru tutturamıyorum bilmiyorum nedir ama iyileştirdiğim göğüs uçlarım tekrar yara oldu ben kendimi sağıp biberonla vericem kalanlara başarılar tükendim artık benimki de can
eliss27 senasarac gümüş kapak denediniz mi göğüs ucu yaraları için çok iyiymiş kullanan arkadaşlarım göğüs çatlak yaralarına gümüş kapağın geçirdiğini söylemişlerdi ben sağ göğsüm ile 3 ay mücadele ettim inleye inleye emzirdim antibiyotik dahi kullandım ama 3.5 aydan sonra iyileşmeye başladı ve ağrısı geçti . Yani hiç kolay değil sizi çok iyi anlıyorum ama pes etmemenizi tavsiye ederim
esma3222 senasarac ilk günden beri sılıkon uçla emzırıyorum şuan 3 buçuk aylığız be benım goguslerımın ucu kopmuştu 2 ayın sonunda gectı yaraları tabı Senın kararın ama bence emzırmeye devam et çünkü sağım yapmak sütunu kesebılır sen güçlü bı annesın ınankı bende ağlaya ağlaya emzırıyorum ne denedıysem olmadı sonra Garmastan pomat dıye bı merhem soyledıler onu kullandım 1 buçuk haftada falan gectı keşke saha önce kullansaydım da bukadar acı çekmeseydim dedım çünkü bende çok bıraktırmak ıstedım ama bebegıme kıyamadım onu dene ıstersen sende bı
Dmt-01 senasarac hemen pes etmeyin ben 4 ay uğraştım tabiki emmedi ama biraz daha deneyin sonra keşke dememek için.EDS yi deneyin.Bide daha çok küçük ya birlikte duşa girin orda emzirmeyi deneyin bebekler resetleniyor gibi bişey oluyormuş
senasarac esma3222 o kadar çok insan yazmış ki hepinize bu mücadele beni destekleyip güzel sözler söylediğiniz yüreklendirdiğiniz için teşekkür ederim çok ihtiyacım varmış buradaki konuşmaları okuduktan sonra tekrar tekrar ve tekrar denedim evet çok acıyor ama doğru tutuşu öğrendim ve bebeğim de öğrenicek iyi ki varsınız dünyanın en güçlü anneleri ❤️
dm28 senasarac bebeğiniz 1 haftalık sanırım. Bence kendinize ve bebeğinize zaman verin isterseniz biraz mola verin en azından 1 kaç gün. Bide yapamıyorum diyorsunuz, acaba bebek mi tutmak istemiyor, biberonu mu istiyor onu anlayabildiniz mi?
eymenayazmom senasarac bırakmayın bence evet çok zor ama bende bıraktım sonra biberon reddide oldu hala uğraşıyorum 10 aylık mamasını bile kaşıkla içiyor
organikirmik senasarac 7 gün fazla erken değil mi pes etmek için? Siz uğraşıyorsanız o da uğraşıyor, düzgün emmeyi bilse emer zaten
Lavinia_- senasarac çok erken pes ediyorsunuz 30 gün boyunca kafamı duvara vura vura emzirdim sürekli ağladım ama pes etmedim hiç emzirmemeyi düşünmemiştim doğru bir şekilde emzirirseniz yaralarınız gider bebekte güzel çeker sütünüzü
annesionucoksevermis senasarac bir müddet acı olacak sonra geçecek sakın vazgeçmeyin. Sonra emzdikçe emzirmek isteyeceksin. Başlarda bende çok zorlandım. Biraz dişini sık canım. Hastanelerde emzirme uzmanı hemşireler var destek al canım
almira35 senasarac gümüş kapak kullanın. Kuzenim sadece sagarak birkaç ay emzirebildi. Sağım ile bebeğin emme gücü bir değil. Süt zamanla artmiyor. Gümüş kapak bana çok iyi geldi. Sürekli takılı kalsin. Sutunuz içine biriksin ve sutunuz ile göğsünüz düzelmiş olur bu sayede.
eymenku senasarac tabi ki senin bileceğim iş sen anne olarak bebeğin için en doğrusunu bilirsin yaparsın ama şuan lohusa psikolojisi canın yanması falan biraz erken pes ediyor olabilirsin tabi ki emmeyen emziremeyen bir çok bebek var kötü bişey değil ama emzirmek çok büyük rahatlık üç ay sonra 5 ay sonra sürekli sağım yapmak makina yıkamak geceli gündüzlü zor gelebilir misafirliğe gittiğinde gözün saatte olacak çarşıya çıktığında yanında biberon taşıyacaksin o yüzden gerçekten hiç bir yolu kalmadığından emin olup öyle vazgecmeni tavsiye ederim çünkü o yaralar geçecek herşey daha kolay olacak ben yanlış emzirmeden kaynaklı 20-30 gün yaralarla cebellestim sağım yaptığım makine daha çok yakıyordu canımı o yüzden sağım da yapamadım ağlayarak emzirdim ama şuan iyiki diyorum çünkü diğer türlüsü daha zor olacaktı şimdi nerde olursam olayım geçiyorum bir köşeye 10 dk emiyor işimiz bitiyor ne bulaşık derdi var ne priz derdi var
senasarac eymenku Allah rızası için nolur bi söyle 30 gün kendini mi sağdın şırıngayla mı verdin nası geçti o 30 gün direniyorum yapıyım diyorum kanım çekiliyor ama yemin ederim ki çok istiyorum
dm28 senasarac evet iyileşme molası ver. Kendini çok sıkma. Göğüs pompasıyla göğüs ucunu çıkar öyle bebeğe ver, birde aç olsun. Ve ağlamasına sabret dayan başka türlü olmuyor çünkü
dgltkn senasarac 6 aydır hâlâ uğraşıyorum bir süre slikon uçla emzirdim çok ağladım ama pes etmedim bence çabalayın düzelecek inanın