berk58 Çıktım cumaya salladım selaya oğlum yürüsün haftaya cumaya 😀 yapıp faydasını gören var mı oğlum dün 1 yaşına girdi hala dik basmıyor ve yürümüyor bunu yap dediler 😀 Bugün cuma deneyeceğim 😀
Minel-inannesi berk58 ay benim kıza yaptım yürüdü. Arkadaşımın kızınada bi pazar günü cuma niyetine bismillah deyip salladım o da yürüdü😄 belki tesadüftür bilmem ama 2bebişte de tuttu
Pamukhanim_ oylesinebiri__ ben denedim 11 aylık olacak benimki de 3 hafta diyor ben 5 haftadır yapıyorum olmadı
berk58 Hry-ayhn26 evet koltuk altından tutup yürütüyoruz adım atıyo ama dimdik durmuyor salıyo aşağı kendini
zeynepyusufaslan berk58 ben cuma yaptım diğer hafta çarşamba yürüdü ve emeklemeye aşık bi bebekti bi anda yürüdü inanamadık 😅
Pamukhanim_ berk58 10 aylıkken denedim 11 aylık olacak neredeyse kendini kaldırıyor yürümek istiyor diye olmadı 3 hafta diyor ben 4 hafta denedim olmadı zamanı var demekki 😅