thebeti Bebeğim on aylık ama hala diş çıkmadı belirtilerin hepsi var elleri sürekli ağzında salyası çok fazla arttı huzursuzluk vs çok fazla. Ama hala çıkmadı fotoğraftaki gibi görünüyor ne zaman çıkar fotoğrafa göre 
Hiilyuss thebeti kızım da ilk dişini 12 aylık ptlattı. 13 aylık oldu hala bir dişi var😂 normalmiş doktora sormuştum. Genetik oluyormus sixde yada eşşnizde vardır muhtemelen
gozz1 thebeti 10 aya yaklaştık bizim de henüz dişimiz yok ama kabarık ve cok belirti var hala gelen giden yok. Sizin çıktı mı acaba?
thebeti Hiilyuss evet eşimin de benim de geç çıkmış. Doktor kontrolde normal çıkmaması diyip bakmamıştı bile. Ama insan kafasına takıyor işte 🥲