Mrvalpr 2.cocugu ikiz olup çalışanlar nasıl süreç çok mu zor :( ne zamandan sonra rahatlama oluyor :)Allah sağlık versin tabi de ben çok zorlanıyorum sanki hayatım bitmiş gibi hissediyorum 3 çocuğuma da yetebilecek gücü bulamıyorum kendimde
Mavis5656 Kızım 4 yaşında ikizler ikisi erkek 4 aylık olduk okadar zor ki değil çalışmak kişisel ihtiyaçlarımı zor gideriyorum yemek yemek gibi rabbim evlatlarimiza sağlık versin elbet bu günler de geçecek bbuda bı süreç deyip bekliyorum rahatlama evresini