Kızım 8 aylık emmeyi bıraktı ne yaptıysam almadı zaten sütüm azdı ona rağmen hep mastit oluyordum, zaten canı gönülden emmedi zorla emdi hep
1 aydan fazla oldu bırakalı ama göğüsümde doluluk hissi var,
Sorum şu
Ne yapsam Süt kesilir başına gelen oldu mu
Yargılamadan yazarsanız sevinirim istemesem de bırakmış oldu zaten en azından göğüsüm rahatlasın