Hanımlar birkaç kere konu açtım oğlum ek gıda öncesi çok seyrek kaka yapardı, 4-5 günde bir gibi. Ek gıda başlangıcında her şey çok iyiydi her gün yapıyordu ama yine bozuldu, hem seyrek hem katı yapıyor. Kabız yapacak bi şey vermiyorum kayısı gün kurusu kefir zeytinyağı hindistan cevizi yağı brokoli bezelye armut kavun yani bağırsak dostu olarak okuduğum her şeyi veriyorum ama yok. Doktor bağırsak alışkanlığı bu dedi. Yumurta vermeyeyim bi süre dedim doktor yumurta kabızlık yapmaz dedi bu sefer de. Neden olabilir bu nasıl düzelecek :(