14 aylık bebeğim çok iştahsız hiç birşey yemiyor sadece yogurtla besleniyor,eline ne versem atıyor 9 ayllıkken bile daha güzel yiyordu eline ne versem meyve yiyordu ekmegi bile ama suan aşırı iştahsız sadece yogurtla yasıyor mama içiyordu onuda bıraktı hiç bir zaman emmedi zaten ne yapcagım gerçekten hiç bilmiyorum cok üzülüyorum yemek saatleri savaşa döndü 😵💫😵💫fikir vermek isterseniz açığım bebeğimin iştahı açılsın istiyorum :)