emeall ben de sizin dediklerinize katılıyorum. Yaşı da büyük bence verilebilir. Çünkü insan tek başına bakarken çok zorlanıyor. Benim kızım 21 aylık sürekli oyun istiyor. Ağzımda tükürük kalmıyor akşam babası gelene kadar oynamadığımız oyun kalmıyor. Ben de kreşe verip işe mi başlasam diye annemle konuştuğumda daha küçük falan dedi. Ama dediğiniz gibi kimseden bir destek yok. Çocuğu sosyalleştirmrk de bir enerji bir zaman istiyor . Bir ben bir eşim çocuğa bakan. Annem , kayınvalidem uzakta. Kayınvalidem hiç bakmaz zaten. Annem de doğduğundan beri bir kaç kez geldi yardım etti sağolsun. Şimdi de annem ne evine kabul ediyor ne de geliyor. Mesela bu ara çok bunaldım, biraz nefes almak istiyorum ama yardım eden kimse yok. Anca akşamdan akşama eşim bakıyor işte. Yani herkes çok konuşuyor ama çocuğa anne babadan başka kimsenin faydası olmuyor. O yüzden bir yaştan sonra kesinlikle çocuk kreşe gitmeli. Çünkü ben şuanda evde mahsur durumdayım. Hiçbir kişisel işimi göremiyorum, hiçbir arkadaşımla görüşemiyorum. Bebeğim tek başına babasıyla uzun süre kalmıyor, aslında alışır ama eşim çocuk ağlar diye korkuyor. Ben de eve hapis yaşamaya devam ediyorum. Benim de sosyalleşmeye ihtiyacım var. O ihtiyacı da anca bu şartlar altında bebeğimi kreşe verip işe başlayarak sağlayabilirim. Ben de seneye inşallah kreşe verip çalışmaya başlayacağım