mavikelebek__ Kızlar bebeğim 3 kg doğdu 50 cm sarilik oldu 2700 düştü şuan 2 aylik 54 cm boyunda 4800 gr . Eşim sürekli boyu kısa kilosu az diyor dr iyi gittiğini söylüyor psikojimi bozdu bildiğiniz. Sizce bi sorun var mı?
perla_ mavikelebek__ canım yeterli zaten ne istiyor ki şimdi yani birden boynunun uzamasını mı yavaş yavaş zaten uzayacak
simurgly mavikelebek__ persentil hesaplama yaptınız mı? Google’a bebek persentil hesaplama yazın bebeğin bilgilerini girin. Kilo ve boy gelişimini ordan görebilirsiniz. %10’un altına düşmediyse bir sıkıntı yoktur. Aynı problemi ben de yaşadım anne sütüne ek mama vermeye başladım düzeldi kilosu 10 persentilin altına düşmüştü çünkü. Kocanız da boş yapmasın her şeyi çok biliyor onlar😂
organikirmik mavikelebek__ Kocanız hangi üniversitenin tıp fakültesinden mezun? Tus’tan kaç almış merak ettim
mavikelebek__ simurgly hesaplamayi simdi yaptım normal diyor. Teşekkür ederim ordan hesaplandigini bilmiyordum ❤️
ftmnrozun16 simurgly persentil hesaplamayı sizden ilk kez duydum denedim benim bebeğim 1 aylık ve 57 cm olmuş sağlık ocağındaki ebe biraz hızlı uzamışız dedi güldü sadece . Şimdi uygulamadan baktım genel sınırın dışında uzmana danışmanız iyi olur diyor iyi ki görmüşüm yorumunuzu umarım bişey yoktur
alpaslanmom_ Kocan 2 metre mi ? Ne gibi bir geni varda ne bekliyor acaba ? Sen takma onu gayet iyi canım
mavikelebek__ alpaslanmom_ doğduğundan beri psikolojimi bozdu. Cocuk hasta değil yok hasta diyor. Bay çok bilmiş
peramomms mavikelebek__ bizim doktorumuz ilk 3 ayda toplam 8 cm uzaması yeterli demişti hem bazı aylae kiloya bazı aylar boya gidiyor bir anda artıyor boy
cnhavva peramomms bizim 3.5 ayda 17.5 uzamisti esimin tarafi cok uzunlar onlara çekti galiba 3080 48 cm di 3.5 aylikken 6300 65 cm kaynanam da zayif mama alalim diyip duruyo boya gidiyo diyorum anlatamiyorum
suheyla92 mavikelebek__ ne bekliyormuş esiniz acaba ay sinirim bozuldu her konuda fikirleri var ama BOŞ 😂 Gayet guzel büyümüş sağlıkla büyütün 🙏