aybukeeess çok teşekkür ederim inşallah sizin bebişte bir an önce çıkarır🫶🏻 oğlum şu an 6 ay 25 günlük zaten aynı sizinki gibiydi yarık gibi duruyordu belirti bizde aşırı salya, her şeyi kemirme ısırma hatta eline meyve filesini verdiğimde ısırıp çekiyordu, en fazla da huzursuzluk asla durmuyordu sürekli ağlıyordu ama sürekli. İştahsızlık olmadı gayette iştahlıydı tabi her bebek farklıdır. Ateşi olmadı sadece kakası hafif cıvık ve sanki yediğini sindirememiş gibi tüm tüm çıkarıyordu yediklerini. İnstagramda da bir doktor aynen böyle anlatıyordu diş çıkaran bebeğin kaka konusunu. ben daha dişi çıkmaz atak falan sandım ama bugün birden elime geldi 🥹 bana o kadar çok abarttılar ki diş konusunu çok korkmuştum o yüzden yaşadıklarımı dişe bağlamamıştım ama her bebek farklıdır❤️ dilerim ki sizin bebişde ağrısız çabucak çıkarır umarım yardımcı olabilmişimdir.❤️🥰