Kızlar biliyorsunuz pişikle başım dertteydi her şey üst üste geliyor şimdide pişik tam geçecekken ishal oldu galiba tekrar başa döndük ne yapacağımı bilmiyorum. Neden olmuş olabilir 🥺 dün bir kere sabah aşırı sulu yaptı sonra ikimdide yaptı rahatladı heralde ondan sonra kaka falan yapmadı akşama doğru az az yaptı. Bide şimdi sabah yaptı. Önceden pütürlü mukuslu ve suluydu doktor normal demişti. Şimdi pütürler sıvılaştığı için sadece su ve mukus görüyorum canım çok sıkkın. Ateş yok heralde bol bol emzirmekten başka birşey yapamam değil mi