Merhaba hanımlar. Bebeğimi 1 ay öncesine kadar tamamen anne sütüyle besliyordum. Ama kilo alımı çok azdı ne yapsam sütümü artıramadım her şeyi denedim. Çocuk açlıktan ağlayıp morarıyordu artık. Ben de anne sütüne ek olarak mama vermeye başladım. Şu an ideal kilosunda çok şükür. Ama tahmin edersiniz ki emzirmek çok zor oluyor meme reddi yapıyor. İlk zamanlar emzirme+mama bir arada götürüyordum ama artık biberon kolayına geldiği için emzirmekte çok zorlanıyorum. Sabah uyandığında uykuluyken emzirebiliyorum artık sadece. Uykusu yokken emzirmeye çalıştığımda kıyameti kopartıyor yırtına yırtına ağlıyo böyle biberon verince susuyor. Napmam lazım bana akıl verin. Anne sütü de alsın istiyorum. Sağıp biberonla vermek mi en mantıklısı sizce? Sütüm gidecek diye de çok korkuyorum.