alpmomssss ya internette sadece okudum eğer mikrop kapıp hastalanirsaniz tedavisi çok zor sizin için ilaç kullanmadığımız için diyor ben bir kere göbeğimi deldirdim iltihap kaptı 1 hafta iğne oldum sabah akşam ondan korktum ama burun basit onda bir şey olur mu ki