Bi kaç gündür bende vardı öksürük burun akıntısı vücut ağrısı falan. Maskeyle emzirip dikkat etmeme rağmen maalesef iki gün önce daha ayı dolmamış bebeğim de yakalandı.. Bugün de ekstra sarı kustu.. Cidden lohusalık daha bitmemişken bide bu hstalıkla cebelleşiyorum. Hem bedenen hem psikolojik olarak bitik durumdayım. Bendeki ve bebekte grip için önerisi olan var mı…. Lütfen 🙏