buseatabay Bebeğimi ayakta sallayarak uyutmaktan çok yoruldum bırakmak istiyorum,siz bırakabildiniz mı ve nasıl yaptınız?
mihricvs buseatabay oğlum 2 yaşına yeni girdi bu zamana kadar ayakta sallıyordum benim için çok yorucu olmaya başlamıştı ve belime ağrı yapıyordu son bir aydır yanına yatıyorum uykusu gelmiş oluyor zaten masal anlatıyorum ilgisini çekiyor 10 dk da kendisi uyumuş oluyor
buseatabay arven2024 kirmizibalikbeachte Çok felaket bir hale dönüşüyor artık tüm vücudum uyuşuyor sallamaktan,bir an önce kendi kendine uyumaya alışmaları lazım yoksa durum daha fena olacak 😏
prp2727 kirmizibalikbeachte 2 ay boyunca salladım ayaklarım ağrıyordu artık kendi besigine koyuyorum emziği veriyorum muslin ile yüzünü örtüyorum ağzına kadar mırıldanıp uyuyor deneyin Gercekden alisiyor
hasan033 mihricvs benimde oğlum üç yaşında dün uyutmak istedim ayakta sallıyordum ama sıcaklardan artık sallatmıyordu bunalıyodu dün öğle yanına yattım masal okudum elli sayfalık adamda tık yok en son bi kozoyo gibi oldum yine bana mısın demiyo en son gözlerimi kapattım döne döne uyumuş gözlerimi bir açtım bende uyumuş kalmışım 😆
kirmizibalikbeachte buseatabay ay kesinlikle katılıyorum şu an da sallıyorum mesela, bi de tepiniyor tekmeliyor atıyor kendini çıldırmak üzereyim resmen. Şöyle koyup pış pış desek uyusalar..
mihricvs buseatabay ilk 6 ay kucağımda emerek uyuyordu sonra emzirme süreci bitince ayakta sallamaya başlamıştım uzun süre sallamayı kesinlikle önermiyorum yanına yatıp masaj yaparak da uyutabilirsin o da etkili oluyor ama tabi biraz uzun sürüyor
buseatabay prensesanesi01 Ana kucağına koyupta öyle de uyuyordu ileri geri sallıyorduk onu da bıraktı şimdi://
ozr42 buseatabay evet bıraktım biraz zorunluluk oldu ama bırakmayıda düşünüyordum ayağım alçıdaydı . Direk yanında yatmaya başladım. Elini tuttum galiba bebeğimde farkındaydı ayağımın durumundan . Çok zorlamadı. Ama dallanmaya alıştığı için kafasını kemdi sallıyordu. 19 aylık kendisi 2 haftadır sallamıyorum.
buseatabay ozr42 öncelikle geçmiş olsun daha biz yolun başındayız ve artık böyle devam etsin istemiyorum tüm vücudum kasılıyor uyuşuyor
ozr42 buseatabay teşekkür ederim . Kaç aylık sizinki . Bende yorulmaya başlamıştım artık ayakta bahane oldu . 2 haftadır alıştı ama gece uykularında çok zorlanıyorum çok geç dalıyo .
dm28 buseatabay en başında hiç sallamamak. Doğduğundan beri sallamadım alışmadı. Bazen bi yere gittiğimizde ve uykusu geldiğinde oradaki kişiler, sallasana ayağında uyusun diyorlar hep, artık nasıl alışmışsa insanlar normalleşmiş.
evremti buseatabay Çat diye bıraktım valla yatağına koyuyordum yatağında mayıştırıyordum alnının ortasını okşuyordum masaj yapıyordum pış pış ve pat pat uykuya dalıyordu. Sonra 6. ay atağı geldi ve her şeyi bozdu şimdi kucakta hafif sallıyorum mayışmış şekilde yatağına bırakıyorum pış pış ve pat pat yapıp dalıyor. Tabii zor oluyor çok sabır gerekiyor sabrım tükeniyor bazen yoruluyorum ama hiçbir şekilde tekrar ayakta sallamaya dönmüyorum.
Pinrrr buseatabay benim kızımda bir yaşında hep salladım bu zamana kadar bikac gün öncesine kadar canıma tak erve bı anda kestim salalamaktan dünya varmış neden daha önce yapmadım acaba ilk başta zir oldu ama alıştı emzik ve nini açıyorum pis pis yapıyorum derken yatio
buseatabay Pinrrr yine bunları yapıyorum emzik ninni vs yok ya illa ayak istiyor,kendi kendine koyuyorum yatağa dalsın diye ayaklarıyla vs oynuyor dönüp duruyor