Gmzce Günde 2kere mama vermek zorundayım bu ıkısı arasında kaldım hangısı ıyı kılo aldırıyor ve daha temız ıcerıklı acaba kullananlar yorum yaparsa çok sevınırım
myangelson Gmzce hipp oğlumda çok kusma yaptı ve aşırı kötü kokusu vardı. Sma comfort kullanıyorduk neredeyse 1 aydır optiproya geçtik memnunum sma dan
myangelson Gmzce kilo.almasini şuan kestiremiyorum çünkü 4 5 aydan sonra kilo almaları düşüyor 🥲 önceden ayda 1 1 den fazla kilo alırdı bu ay mesela 20 günde 400 gram falan almış kestiremiyorum o yüzden
demir2606 Gmzce biz doğdundan beridir hipp combiotic kullanıyoruz 1 taşında Olacak nerdeyse kilo alımı iyi