2019 doğumluyuz 1. sınıfa başlıycaz kafaları zehir gibi tahmin ettiğinizden daha iyi haklarını savunabilir ve kendi başlarına idare etmeyi çok daha erken öğreniyorlar. Geçen dönem anaokuluna gitti ilk başta çok zorlandık akran zorbalığı vs şuan 1. sınıfa giderken neyle karşılaşacağını ve durum yönetimimi bilecek kıvamda ,neden erken göndermek istemiyorsunuz anlamıyorum..