yagmuraden
Evet yaşadik. Ve gercekten isilik. Bol bol duş aldır. Ben sabah öğle ve gece 11 gibi tekrar banyo yaptirirdim o şekilde gecti.Vucudunu nemli birak. Kuruluk olmasin. Sıcaklardan dolayi oluyor. Bebekte haliyle rahatsiz olunca uyuyamiyor. Pamuklu tek bir zıbin giydirmelisin uyudugu zaman. Sentetik şeyler asla giydirme bu surecte. Özellikle bebegim erkek bu arada erkek cocuklari hic sicagi sevmez. Kizimda hic yaşamadim bu durumu.