humaninmommy Emziriyorsanız normalmiş. Bende regl olmadım 19 aya kadar. Doktora gidip muayene olduğumda 6 aylıktım. Uzun süre olmayacak gbi gözüküyor. Emzirmeyi sonlandırdığında 2 aya kadar olmazsan sıkıntı o zaman gelmelisin demişti bana doktorum. Dediğim gibi 19.ayda regl oldum bir anda ce eeee dedi 😅 endişelenmeyin eğer emziriyorsanız.