Merhaba güzel anne. Ben yaptırmadım ancak süreç hakkında bilgim var. Bazı devlet hastaneleri üniversite hastanelerinin estetik ve plastik cerrahi bölümleri bu tarz estetikler yapıyor. Görsel olarak harika ama süreç çok zor bilginiz olsun dren takılıyor her tarafınız korseleniyor hareket edemiyorsunuz beslenemiyorsunuz vs vs yağların alındığı bölgeler tekrar çok hızlı bir şekilde yağlanıyor. İnanın en güzeli sporla sağlıklı bir şekilde kilo vermek ve kendi vücudunu tanımak sevmek💓