Beyzas01
Biz de 7,5 aylığız .
Ara sıra ek gıda reddi oluyor .
O dönem biraz sevdiği şeyleri yapıyorum .
5 kaşık yedin diğer öğün 6 kaşık yapın . İstemediği an zorlamayın daha da uzaklaştırır .
Mesela 2 saat sonra deneyecekseniz 1 saat sonra tekrar teklif edin .
Mesela yoğurdu çok seviyor ise içine az az meyve veya sebze ekleye ekler gidin . Yoğurt fazla olsun püre olan 1 çay kaşığı olsun . Mesele örnek olarak .
Birde yemeyen çocuk kul tutsan da yemiyor .
İlk iki kızım bu konuda bana illalalah ettirdi .