İstanbul’da toki başvuruları başladı mi bilen yokmu ne zaman başlar
Beybiiii Aralık diye duymuştum dün de soruldu oraya da yazdım 🫣
Beybiiii Üstte kalsın
Beybiiii Sende postuna birşeyler yaz