KendiEvimdeDeplasmandayim Kızım ilk defa yüzüstü yatmış simdi. Sırtüstüne dönmeyi bazen beceriyor bazen kolunu alamıyor gündüzleri. Sizce çevireyim mi sorun olur mu yoksa kalsın mı ?
ygmrkmsl KendiEvimdeDeplasmandayim Kaç aylık? Benim kızım da 4. Aydan beri yüzüstü yatıyor ilk zamanlar döndürüyordum sonra bıraktım. Siz her zaman sırt üstü yatırın kendisi dönüyorsa da sorun değil
mamado KendiEvimdeDeplasmandayim benimki de bazen kendi dönerdi bazen dönemezdi başlarda, dönemeyince beni çevir diye bağırırdı çevirirdim 😂 seslenene kadar ben ellemiyordum
aysefcc KendiEvimdeDeplasmandayim kaç aylık bebeğiniz. Benim 4 buçuk aylık doktorumuz sen uyanık olduğunda yüzüstü uyayabilir demişti. Ama daha büyük aylarda uykuya sırtüstü başlayın kendisi yüzüstü dönerse ellemeyin diyor doktorlar. Yinede siz bilirsiniz yani ben biraz korkuyorum yüzüstü uyumasından daha küçük olduğu için
Gokturkmom KendiEvimdeDeplasmandayim 6.aydan beri yüz üstü uyuyor aşkım sıkıntı yok nasıl rahatsa öyle uyusun :) yeni bişeyler öğrenince gece uykularında yapıyorlar bu arada genelde dönmeyi öğrendi dönüyordu oturmayı öğrendi oturdu en son emeklemeyi öğrendi gözler kapalı emekliyordu 😅😅😅
KendiEvimdeDeplasmandayim ygmrkmsl 8aylık olacak bizimki geç döndü iki haftadır dönebiliyo yüzüstüne. Ben sırtüstü yatırıyorum kendisi genelde yan dönüp uyuyordu ilk defa yüzüstü dönmüş minnoşum ☺️ kalsın o zaman böyle
KendiEvimdeDeplasmandayim aysefcc benimki 8aylık olacak ya. Tembel biraz daha 2haftadır dönmeye başladı 😂 kalsın madem birazdan sinirlenir bağırır zaten 😂
KendiEvimdeDeplasmandayim Gokturkmom uyusun o zaman ya içim rahatladı canım sağol 🫶🥰 geçen hafta çok kötüydü dönüp dönüp uyanıyordu bu hafta rahatladık 😂 bizimki bi aydır desteksiz oturuyo ama kendi kendine oturamıyo ya kalkıpta onu ne zaman yapar acaba 😂
Gokturkmom KendiEvimdeDeplasmandayim İçin rahat olsun öyle daha rahat uyuyorlar :) bizim ki aceleci koltukta sıralıyor bugün elleri bıraktığını gördüm 10 sn falan duruyor 😅😅😅😅
KendiEvimdeDeplasmandayim Gokturkmom yaa maşallah 🧿 hemen yürüyecek göktürk erkenci kuş ☺️ kızıma bu mesajı okuyacağım yarın biraz örnek alsın 😂
Gokturkmom KendiEvimdeDeplasmandayim Hahahaha kuzenimle kırklarımız karıştı benim bebiş tam 1ay büyük o da komandolar gibi sürünüyormuş Göktürk önünde emekleyince oda ilk defa dizleri üzerine gelip emeklemeye çalıştı 🤣senin kızın yanına da gelelim hahahahaha ben senin bebitoyu çok seviyorum 🤣😍 oğlumda sever
KendiEvimdeDeplasmandayim Gokturkmom ayy nolur gelin bende sizi çok seviyorum 🫶 eşimle ben yanında emekliyoruz ama kendisi yüzer gibi ayaklarını çırpmayı seviyo. Maymuna çevirdi bizi evde 😂
Gokturkmom KendiEvimdeDeplasmandayim hahahahaha göktürkün yanında da herkes emekledi valla 🤣diyordum siz kaç aylık emeklediniz ?🤭
KendiEvimdeDeplasmandayim Gokturkmom 32yaşımda emekliyorum ben birce hanım için 😂 öyle tabi ilk başta kafama takıyordum dönmesi gecikince ama hepsi zamanla oluyo sağlıklı olsunlar yeterki ❤️🫶
Gokturkmom KendiEvimdeDeplasmandayim kesinlikle öyle :) kız bebişten erkek bebişe bile değişiyor bu durum aramızda 3 gün olan bi arkadaşım var kızı gel diyor böyle bi kaç sosyal hareket yapıyor Göktürkte sadece alkış yapma var başka yok 😅bizimki de bu emekleme oturma denge işlerinde farklı eninde sonunda yapıcaklar hiç takma kafana :) her bebiş farklı şeyler yapıyor
KendiEvimdeDeplasmandayim Gokturkmom evet gerçekten öyle bizim kızında sosyal yönleri önde gidiyo doktoru da öyle diyo yetenekleri farklı farklı demekki gerçekten ☺️ çok tatlılar ya her halleriyle iyiki varlar ☺️