Biz musa özdemire yaptırdık 5 aylıktı sadece uyuşukluk geçtikten 2 saat falan ağladı sonra sanki hiç sünnet olmamış gibiydi çok çok memnun kaldık özel kliniği var 6 7 ay önce 3 bine yaptırmıştık bu arada yılların doktoru 17 yaşındaki tanıdığımıda o yapmış yani öyle söyleyim bi de salavatlarla falan yaptı bitene kadar ağzından dua eksik olmadı