Dünden beri kafamı kurcalayan bir şey oldu. Dün çok sevdiğim görümcem kaldı bizde yan odaya yatak attım eşim de gececiydi. Uyumuştum fakat Saat tahmini 3-4- sularında gece yarısi yani görümcem odaya geldi dikildi geri gitti. Neyse dedim herhalde bana bakmaya geldi geri uyudum
Böyle (tahminen) saat sabaha karşı hava aydınlanmış ama her şeyi net görüyorum (benim yatak odası kapım yatağın yanında kapı 2-3metre uzak. Bir kadın girdi kapıdan içeri ben anormal bir durum olduğunu anladım 2-3 saniyeliğine kafamı çevirince elinde kuran gördüm beyaz bir eşarp atmış kafasına uzun bol bir elbise giymiş ama yüzünü net göremedim korkudan hemen önüme döndüm üstümde pike var ama put gibi duruyorum (yandan görüyorum) baş ucumda hemen yanımda kuranı Kerim’i açtı ağladı gözlerini sildi tekrar odadan çıktı o sırada kalkamadım bir şey oldu gözüm karardı direkt odadan fırladım. Güneş yavaş yavaş açıyordu ama nasılım biliyo musunuz aşırı kötüyüm gorumceme bile anlatmadım tek sorduğum odama girip bana baktın mı , cevabı hayır oldu.
Bu neydi bilgim yok ama hala bacaklarım yanıyor titriyor çok kötüyüm yani etkisinden çıkamıyorum