gizem101010 yani 6 7 saat aralıksız yatmıyordur herhalde bir bebek için mümkün değil emecek kucağa gelecek vs . Ben 3 4 saat dışlarda olduğumda çok rahat ediyordu bebeğim arada alıyorum emziriyorum biraz kucağımda tutuyorum uyudgunda yine koyuyordum. Böyle böyle poşetini de sevdi şimdi bana bebek arabası konusunda hiç sorun çıkarmıyor çünkü 20 günlükten beri disarlardayiz bebek arabasıyla. Kormayin bir şey olmaz bebekler sever böyle anakucaginda gibi hissettiği yerleri rahatsız olan bebek direk ağlıyor istemiyor zaten.