Kizlar benim gorumcelerim ve eltilerim cok hamarattir. Masallah ellerinden her is gelir. Ben cok fazla hamur isi ,tatli, börek vs, yapmıyorum. Çocuktan ve gebelikten vakit bulamıyorum. Anca misafirden misafire yaparim. Bekarken de mutfaktan uzaktim. Simdi bir seyler yaptığımda onlara ikram edeceğim zaman çok geriliyorum ,stres oluyorum. Güzel yaptığım sey bile şansa kötü oluyor. Hatta davet edeceksem de bazen vazgeçtigim bile oluyor. Nasıl aşabilirim bu durumu? İnsanlar yerken aklımdan bir sürü sey geciyor ya begenmedilerse ya ayip olmasın diye yiyorlarsa diye 😅