zeyzey1656 Merhaba sevgili anneler bebeğimin beyaz zıbınlarında sarı mama lekeleri kalıyor makinaya atınca ne yazık ki o lekel2r gecmiyor lekeleri geciricek güzel bir deterjan öneriniz var mı acaba ??
2prensesimvarcanim zeyzey1656 ay bu Dilan Polat’ın leke çıkarıcı su var ya oo eski kaç yıllık lekeleri bile çıkardı hiç umidim yoktu alırken komşum soledi denemek için aldm ve gerçekten memnun kaldım
Havvaana zeyzey1656 ebebekteki toz leke çıkarıcı var onu kullanıyorum doğduğundna beri 30 aylık oldu. Bebeklikten ek gıdadan sokaktan dondurmadan carttan curttan ne leke varsa çıkardı şimdiye kadar
2prensesimvarcanim zeyzey1656 rise and shine leke çıkarıcı adı Ben kullandım ilk onla yikadm sonra 2 kere bebek deterjaniyla yikadm arindirdm o deterjandan