Kizlar iyi aksmlar kızım 2 yaşında bugünden itibaren emzik bıraktırma sürecine girdim bugün 1. Gün epey zorladı sürekli istedi. Başka şeylerle sürekli emziği unutturmya çalıştım ama gece uykusu bayağı zorladi. Benim gibi bu sürece giren var mı neler yaptiniz ne kadar sürede bıraktı emzikleri.