Kızlar benim ikizlerim var 20 günlük. Sütüm çok az geliyor çabaladım artmadı sütüm de. Bebeklerin ikisi de sütüm gelmediği için emmiyorlar, ilk günler mama verip şırıngayla besliyordum ama ikiz olduğu için ve artık daha fazla istedikleri için biberonla mama vermeye başladık. Çünkü yetişilmiyor artık. Emzir emzirdikçe gelir demeyin hep etrafımda bunu duyuyorum. Benim gücüm kalmadı emzirmeye. 20 gündür almıyorlar işte. Birini emzirsem diğeri ağlıyor ikisini de aynı anda emziremiyorum yetişemiyorum zaten. Sadece mamayla devam etsem nasıl olur