Huluaa11- Çocukların arası kaç yaş ? Ve şuan annelik nasıl gidiyor ? Sizinde en çok zorlandığınız zamanlar hangi zamanlar ? 2 kızım var 3 yaş araları var . Şuan kıskançlık çok var ve ikisinede yetmek epeey zor . Biri 5 yaşına girecek diğeri 2 ne zaman rahata ererim acaba
Eylullmomss Huluaa11- büyük kızım 1 ay sonra 6 yaşına gircek diğer kızım 2 yaşında çok zor aşırı zorlanıyorum desteksiz büyütmek daha da zorluyor büyüğü ne yaparsa küçüğü de onu yapıyor fotoğraf makinesi gibi çekiyor ablasının aynısını yapıyor büyüğüde 4 yaşından beri yaramaz yani kardeşi doğduktan sonra aşırı yaramaz küçüğü desen erkek çocuğu gibi hiç durmuyor çok hiperaktif
themuhtesem Huluaa11- bana göre siz rahatsınız en azından ikisi de sizin dediğinizi anlayacak yaşta. Benimkiler 2 yaş ve 4 aylık , kaostan zevk almaya başladık 🫠
minikmisimben Huluaa11- aralarında 6 yaş var. Biri 7 yaşında biri 1. İşte düzdn oturttuk daha konforlu geçiyor dışarda falan ama okul açılacak onu düşünüyorum şimdiden büyüğü getir götür küçükle zor oluyor. Servise veremiyoruz ev çok yakın 1 dk sürüyor okul ama işte çocuklarla in çık..
BalkizimBaloglum2 Oğlum 1 ay sonra 3 yaşına giricek kızım da 6 yaşına giricek nasipse ama eskiden daha kolaydı sanki büyüdükçe yetemiyorum bende devamli kavga kıskançlık oluyor aralarında ikisinin arasında kalıyorum.neyseki kızım anaokuluna başlayacak bu sene daha iyi olacağını düşünüyorum ozaman inşallah kim ne derse desin iki çocuk zor tek çocuk hiç çocukmuş gerçekten
Huluaa11- BalkizimBaloglum2 ay bende şuan zor diyorum büyüyünce işim daha kolaylaşır diye düşünüyorum öyle değil mi😭
11F-R-F3 Selamun aleykum. Benim de iki oğlum var biri 17 aylık diğeri ise iki aylık yani fena gitmiyor bazen çok kolay oluyor bazen de birazcık zor aralarında bir buçuk yaş var . Büyüğü uyuturken küçük yatak odasından başlıyor ağlamaya hemen gidip alıyorum aynı anda ikisiyle de ilgileniyorum Allah yardım ediyor kolaylaştırıyor. Benim en zorlandığım daha doğrusu kafamın kaldırmadığı yer ikisinin de aynı anda ağlaması aslında kısa sürüyor ama o an kafam kaldırmıyor . Bence şu zaman rahata ereriz demek yerine şu an hangi güzellikleri kolaylıkları var onlara odaklansak daha kolay olacak bizim için sadece size değil kendime de diyorum. İlerleyen yaşlarda nasıl olur bilmiyorum belki sizinkiler daha zordur ama öyle düşünüyorum şu ana kadarki tecrübelerimle çünkü biri bebeklikten çıkmak üzere diğeri hele daha tatlı maşallah birkaç ay sonra kucağımdan inecek küçüğüm inşallah dünyayı merak edip ona yönelecek diğeri ise ayrı büyüme zamanında Allah bize kolaykaştırsın
Huluaa11- 11F-R-F3 çok haklısınız güzel tarafından bakmak lazım herşeyin Allah hepimize kolaylık versin
papatyam-34 Huluaa11- 1 kızım ve 1 oğlum var aralarım tam 2 yaş eylülde oğlum 3 yaşında kızım ise 1 yaşına olucak doğum günleri bir gün arayla 😅 Dönem dönem çok zorlandığım oluyor bi bakıyorum çok iyiler bi bakıyorum poşetten dolayı ağlıyorlar 🥹 Kızım muhtemelen diş çıkarıyor azı dişi oda inanılmaz huzursuz özellikle uyutacağım zaman resmen emdiğim süt burnumdan geliyor öyle bir kıyamet kopuyor ki anlatamam size uyutmayı bırakıyorum oynayalım diyorum yine aynı şekilde ağlıyor gözünden uyku akıyor uyumamak için ağlıyor zor bela uyuyor kucağımdan bırakmadan anında uyanıyor yine ağlıyor bu döngü çok yoruyor uyutmada zorlanıyorum 🥲 Kıskançlık yok denilecek kadar az birbirlerine zarar verme huyu da yok sadece arada ikisi de aynı oyuncakla tek başlarına oynamak istiyor o zaman biraz sorun oluyor onda da baş edemezsem oyuncağı ortadan kaldırıyorum 😅
Nazliezgi Huluaa11- benimkilerin arasında 2 buçuk yaş var 2 kızım var büyük kızım bizi çok zorluyor herkes sabır versin sana diyor o gün bi kadın parkta 10 oğlan çocuğuna bedel dedi valla çok zor ama ilerisi güzel olacak biliyorum geçecek bu zorlu süreçte 6 aylık bebeğim kucak istiyır başka derdi yok zaten o kadar yani sıkıntım büyük kızımda kıskançlıktan oda biliyorum