Sabahtan beri sular yok aradım kanalizasyon boruları patlak akşam 20.00gelecek dediler 20.00’da aradım su seviyesi için sular kesik 23.00da açılacak dediler hala açılacak su bu ya en büyük ihtiyaç nasıl olacak böyle ben çözemedim hiç bişey yapamıyoruz evde