kızlar oğlan ne yaptıysam uyumadı eşime dedim arabayla dolaşıp gelelim uyur neyse çıktık oğlan uyudu eve geri dönüyoruz, yolun kenarında küçük bir çocuk gördüm otostop çekiyor eşime dedim bu saatte bu çocuğun ne işi var burda temiz de yüzlü bir çocuk içim el vermedi dön soralım kötü niyetli birine denk gelir dedim neyse döndük sorduk ne işin bu saatte burda dedim lastikçide çalışıyorum geç çıktım minibüs bulamadım dedi napsak ne etsek dedim bırakalım seni nerde oturuyosun bizim bitişik semtin adını verdi meydanda ki bimin orda oturuyorum dedi tamam dedik aldık yolda okula gidiyo musun dedim sustu sevmiyo musun okulu dedim çalışmam lazım abla 5 kardeşiz 2 sene önce urfadan geldik biz dedi. dedim ustana söyle bu saatte bırakmasın seni başına bişey gelir dedim tamam abla dedi neyse geldik bimin oraya az yukarda abi diyo. az daha çıktık nerde dedi eşim az daha yukarda diyo ama söylediği semtin dışına çıktık orman yolu gibi bir yol sağa dön dedi döndü eşim baktım ev mev yok dedim çocuğum burda ev var mı nerde evin dedim abla ben burda iniyim az ilerde yürürüm dedi. kucağımda bebeğim vardı gerçekten korktum bize bişey sıkar bayıltır birileri bekliyodur herşey geldi aklıma o an dedim bak yakın mı burdan yemin ederim abla az ilerde dedi dikkatli git dedim indirdik bekledik ama kayboldu gözden bizde döndük neydi bu anlamadım başına bişey gelir diye de korktuk pişman olduk sonradan arabaya bişey mi bıraktı dedik her şey aklımıza geldi baktık bişey yok. arkadaşlarıma anlattım tüylerimiz ülperdi falan dediler daha da korktum