arasmom16 Selam kızlar ek gıdaya başlıyoruz yarın biz mama sandalyesi almamıştık lazım olunca alırız dedik ve o gün geldi 😂 kullanışlı bebeğimin rahat ediceği iyi bişey almak istiyorum evim müsait yer sıkıntım yok önerilerinizi alabilir miyim
cakebabe arasmom16 ev küçüktü ben baby plus pizza almıştım ebebekte indirimde şuan hatta 1 yaşında kullanıyoruz hala çok memnunum çok hafif bi elimde kızım bi elimde mama sandalyesi odadan odaya geçebiliyoruz elele verona modelini de beğenmiştim
mamado arasmom16 Chico poly magic relax almıştım ben, biraz ağır ve yer kaplıyor ama iyi ki ağır almışım. Bebeğim hafif mama sandalyelerinde ileri geri hareket ederek sandalyeleri düşürecek kadar oynatıyor, evde öyle bir sorun yaşamıyoruz şükür 🙏🏻
mamado arasmom16 kesinlikle, markadan ziyade hafif olmasın bir de benim bebek arabasının ayakları düz inmiyor yanlara doğru açılıyor, sanırım o da denge kurmasını sağlıyor biraz. Ona da dikkat edebilirsiniz