blueberryyy__ nur2008 en doğru zaman 6 ay. Bu bilimsel olarak kanıtlanmış. Gerek çocuğun sindirim sistemi olsun gerek oturabilmek olsun bu ölçütler önemli yani . Biz 5 ay 20 günlükken başladık tadımlara. Şimdi 7 aylık oldu öğünlere geçtik
nur2008 Sanırım benimde yavaş yavaş alıştırmam gerekiyor bu aralar atak döneminden sanırım reddediyor mamayı ve memeyi
Hry-ayhn26 6 aylikken önce yoğurt sonra sebze en son meyve vermiştim meyveyi önce verip tadını alınca sebze yemiyolar demişti doktor 3 gün kuralı ile verdim hepsini