Kızlar iyi geceler ilk defa bende vajinal mantar oldu kötü koku yaptı tam kendimde farkettim derken eşim de farkedip bu konuyu benimle paylaştı ve soluğu hastanede aldım . Doktor 3 kullanımlık fitil verdi fakat 11 aylık bebeğimi emziriyorum. Kullandıktan sonra bir süre emzirme dedi. Eczacı kız da sütünü sağ at dedi. Şu an ilk dozu kullandım ilk sütü de sağacağım fakat hala korkuyorum çünkü prospektüste kullandıktan sonra 3 gün boyunca emzirmeyin yazıyor. Bu ilacı kullanan ve emziren anneler var mı aramızda ?