Bebeğim 2 aylık, asla uyutamıyorum asla. Kızım kolik bir bebekti ona rağmen onu uyutmak bu zamanlarında daha kolaydı kundak yapar emzik verirdim uyurdu ama oğlum asla uyumuyor ne emzik tutuyor ne başka bir şey, ayağımda sallıyorum yok, beşikte sallıyorum yok, kucağımda sallıyorum yok,kundak yapıyorum ağlarken çıldırıyor, otomatik ana kucağı var ona koyuyorum yine yok, beşiğe koyuyorum belki kendi kendine uyur diye yine yok, biraz memede gözlerini kapatıyor baya bekliyorum çektiğim an uyanıyor🤦♀️ nasıl uyutuyorsunuz bu bebekleri Allah askına