ahsnmhmt yenianne___ bizde dün aşı olduk. Doktora direk ateş düşürücü yazdırdım. Eve geldim karnını doyurduktan sonra direk verdim ilacı. Sonra bir daha gece uykusuna geçmeden önce verdim. Çok şükür ateşi yükselmeden atlattık
mareladd yenianne___ bizimde ateşimiz 38 e kadar çıktı Calpol verdik doktorumuzun izniyle Ertesi güne geçti. Telaş yapmayın geçecektir. Geçmiş olsun 💐
birmommy yenianne___ bizimde aşı sonrası o civarda olmuştu bir çay kaşığı şurup vermiştim uyumadan önce bir süre aynı devam etti düştü sonra bir daha da olmadı çok şükür saat başı kontrol ettim ama ateşini
doga077 Merhabalar 38.5′a kadar normal kabul ediliyor. Siz yine de takipte olun yükselirse ağrı kesici ve ateş düşürücü verin. Ben o şekilde yaptım. Ateşi 37.5′u geçmedi sadece huzursuzluk vardı. Yine de ebenize danışın.
Taze_anne33 Bize ebe ateşi çıkmasa bile ağrısı olur aşılardan biri ağrı yapıyor eve gidince ver demişti