ozlemozd hayır akışı çok hızlı olur ben 1-2 numara kullandım sadece oda numara olayını bilmeden ilk 2 kullandım sonra değiştirip 1 aldım ama beneğim ikisindede içti ama 4 aylıkken hala 1 kullanıyordum anne göğsü gibi düşünün akışı artmıyor hızlanmıyor hep aynı emzikleride bebek rahatsız olmadığı sürece 1-2 no iyi bence