merhaba arkadaşlar,bebeğim bugün 40 günlük oldu.yaklaşık 25 gün Hipp combiotic kullandık fakat 15. Günden itibaren bebeğimde aşırı ıkınma gaz çıkaramam a problemi olduğu için mama değiştirdik ve Sma comforta geçtik.Ayrıca ocean gaz damlasını doktor tavsiyesiyle kullanmaya başladık ama Bu seferde bebek aşırı gaz çıkarıyor ve uyku halinde bile osururken uyanıyor tekrar uykuya dalamıyor.Mama değişikliğine gitmeliyim mi bu kadar çok gaz çıkarması normal mi mama olarak ne önerirsiniz