ziynetece Kızlar doğum yapalı 40 gün oldu bugün ve doğum sonrası kontrolüm vardı doktora gittim spiral ne zaman taktırmam lazım diye şimdi hemen takabiliriz deyip taktırdım. Kanamam var şuanda kanamayla ilgili birşey söylemedi ne kadar sürüyor acaba kanama ?