Misssitare Oğlum 1 ay sonra 3 yaş olacak ve ben artık çocuğu oynarken oturan anneler kategorisine geldim😍😅 tanış anneler görünce oo bayağı oturuyorsun artık falan demeye başladılar. Normalde bebek arabasını park eder koşuşturmaya başlardık. Şimdi oğlum kendi arkadaş edinmeye başladı hele kafasına göreyse peşini hiç bırakmıyor ben de oturup seyrediyorum😅 ay ne ara oldu bütün bunlar büyüyorlar resmen. Sizde durumlar nasıl?
mamacitaa_ Misssitare Normalde bebek arabasını park eder koşuşturmaya başlardık. suan tam da bu evredeyiz , 17 aylık 🤍🏃🏻♀️
cokbilmismom Misssitare 16 aylık daha yürümüyor parka gidiyrouz salıncakta sallıyorum, kaydıraktan kendim kaydırıyorum. Tırmanma yerlerinde oyaliyorum biraz park macerası bitiyor 😂😂 yani benim ki bırak arkadaş bulmayı daha kendi bağımsız değil 🫢
isufumveben Misssitare 2 yaş, her yere elimden tutup götürüyor ben oturursam o da oturuyor yaşlı gibi 😬
Birbebetoannesi Misssitare 22 aylık , daha bebek arabasını park etmeden ilk adım arabasını götürüyoruz hunharca “alaba ver” diye bağırıypr . Oraya koş , buraya koş. Dağlıkları yerinde olsun da , hayırlı evlat olsunlar inşallah 🌸
Misssitare mamacitaa_ maratona devam😅 birde yeni yüremeye başladığı sıralar badi badi giderken peşinden 2 el havada yetişmeye çalıştığımız dönemlerde zordu ama ya 🫣
Misssitare cokbilmismom daha minik annesi😊 bizim dönemlere gelince vay be çağ atladık resmen diyeceksin😅
Misssitare isufumveben ahaha oturuyorsa iyiymiş aslında, olgun çocuk😅 o dönemlerde oğlum parkın duvarlarında yürür koşarak kaldırıma çıkar birde parkın dışında birkaç tur atardık uff neler atlatmışım😅
Misssitare Birbebetoannesi bu şey değil kuzular, buzağılar ilk defa kırlara salınınca koşturur hoplayıp zıplarlar😅 oğlum o aklıma gelirdi
Misssitare isufumveben top falan seviyorsa peşinde koştururdu. Birazda mizaçla ilgili galiba yeğenimde yürümek koşmak istemezdi hemen yoruldum derdi.
[silindi] Misssitare ne güzel adınıza çok sevindim biz eşimle şuan sizin dönemi imrendiğimiz evredeyiz henüz 😂 1 yaşında peşinde koşmaktan helak olacağımızı bile bile o parka her seferinde heyecanla koşa koşa gidiyoruz 😂
Misssitare Birbebetoannesi oğlum koşturdukça aklıma gelirdi😅 gerçi hala boş bi alan bulsa ben burda biraz koşayım der😅
Acemiiianne Misssitare 3 yaşındaki oğlum kendi kendine oynuyor bi arkadaşı var o gelirse birlikte oynuyorlar ben de 1 buçuk yaşındaki oğlumun peşinden koşturuyorum 😂