birprensinannesi123300 Kizlar benim yurtdisindan geldim kendim ile kullandığım mamayi getirdim fakat bitti. Siz bana hangi mamayi önerirsiniz. Biraz gaz sorunu olan bir bebek.
fatmakstk birprensinannesi123300 Aptamil kullanıyorum hiçbir sorun ile karşılaşmadım doğduktan 12 gün sonra başladık şu an 2,5 aylık hala kullanıyoruz ben ne yazık ki mastit geçirdim sütü kesmek zorunda kaldık tamamen bitirdik sadece aptamil ile besleniyor ve kilosu gayet yerinde
birprensinannesi123300 fatmakstk olsun üzülmeyin sonuçta cocugunuz doyuyor. Ben emziriyorum ac kaldığı zamanlar mama veriyorum zaten oglum çok fazla biberon tutmuyor sadece uyurken verebiliyorum.
HicretArin Ben vermedim ama baya övüldüğü için yazıyorum golden goat keçi sütlü mamayı deneyebilirsiniz
blueberryyy__ birprensinannesi123300 en temizi o herhangi bir gaz veya başka bir sorunla da karşılaşmadık