Kızım 7 ay 11 günlük gece 1 bazen 1.5 saatte bir uyanıp emmek istiyo cok direniyorum ama asla emmeden geri uyumuyo. Gece beslenmesini biraktirmak için tavsiye istediğimde hep “emzirme suresini yavas yavas kisalt”_ diyorlar ama kendisi birakmadan memeyi agzindan alinca daha asla susmuyor emmeyi de kabul etmiyor perisan oluyorum. Hâlâ diş çıkarmadı dişleri agridifi icin yapiyor olabilir mi bi oneriniz var mi