tugbayagcii Kızlar 19 ay oldu doğum yapalı o zamandan beri hep düzenli oluyordum hep zamanında en fazla 1 gün geç yada erken olurdum. Ama bu ay 5 gün geciktim test yaptım muayene oldum kan verdim hamilelik yok şuanlık zaten korunuyoruz. Ama neden bu kadar gecikmiş olabilir yaşayan var mı aranızda
happybaby61 tugbayagcii ay aynı durumdayım canım 1 hafta gecikti bende bugğn test verdim henüz çıkmadı kızımda 18.5 aylık
sebax45 tugbayagcii eee tamam kan bile verdiyseniz sorun yok. Dönem dönem mevsim geçişlerinde olabilir hormonel olabilr. Benim de geçen ay iki kere oldum. Emzirmeyi bıraktığım için olmuş mesela. Hayatımda ilk defa yaşadım. 1 hafta sonra tekrar regl oldum. Eğer hamile değilseni stres yapmayın. Bazen uykusuz kalınca da regl gecikebiliyor.
tugbayagcii happybaby61 korunma olduğu halde insan paniğe giriyor ya. Ay illa olacaksın yani ol zamanında işte dimi
keyfimbilir Bu aralar çoğu kişide gecikme var ,hata bir post ben açmıştım halen de olmadım 18 gün gecikti,acaba hava değişimi nedeniyle mi böyle herkes de gecikme.var
tugbayagcii sebax45 emzirmiyorum kan değerim 0.00 çıktı ama insan yine de bir kuşkuya düşüyor. Normalde olmadan 2 3 gün önce kaşık ağrılarım başlardı oda olmayınca ama bu ara uykusuz kaldım son 1 haftadır baya
begumus tugbayagcii benimde gecikti 10 gün kadar daha doğum yapalı 3 ay olmadı neden olabilir anlamadım bir kere regl oldum sadece doğumdan sonra hamile testi yapmadım prezervatifle korunuyoruz yani zaten anca yeni yeni birliktelik oluyor anlamadım of
happybaby61 tugbayagcii Kesinlikle bugğn kadın doğuma gittim beta değeri düşüktü hamile değilim yumurtalıkta kist varmış 2 tane bunlar geciktirme yapabiliyormuş adet söktürücğ verdi 4 ay sonra kontrole çağırdı
keyfimbilir tugbayagcii evt valla halen de olmadım ,testler kanlar vs yapıldı ona rağmen negatif ,ama normal de gelmiyor bu durum bana , enfeksiyon geçirdim ,hava değişimi de oluyor ya ona vurmaya çalışıyorum avutuyorum yani kendimi🥲
tugbayagcii selins1 ay en sinir olduğum şeyde olmaz olmaz ya tatil ya düğün ya önemli bişi olur oluruz o zaman
tugbayagcii begumus emzirme döneminde normal canım. Ben 19 ay oldu doğum yapalı 40ımdan sonra hep düzenli oldum bi bu ay böyle bişi geldi başıma
Kedidirokedi tugbayagcii benimde 7 gün geçti 2 gündür test yapıyorum tek çizgi çıktı korkuyorum ama bi yandan da eminim hamile olmadığıma stresten olamıyorumdur inşallah
tugbayagcii Kedidirokedi stres çok etkiliyor gerçekten bende ona bağlıyorum kan da verdim negatif çıktı ama insan yine de içi içini yiyor
Hazom tugbayagcii geçen ay 9 gün geciktim. Ömrümden ömür gitti 😂 iki kere test yaptım. 9 günün sonunda hasta oldum şükür. Stresli bir ay geçirmiştim ben ona bağlıyorum. Sizde de vardır bi nedeni
tugbayagcii Hazom evet ya 5 gün oldu sürekli eşimi daralıyorum oda diyor havalardan falandır diye ama yok uykularımı kaçırıyor resmen 😂