RumeysaNy Dün geceden beri bebeğimin ateşi bir çıkıyor bir gidiyor şuanda artık hicbirsey işe yaramıyor. İnatçı ateş için ne yapmalıyım hanımlar. Diş çıkarıyor.
ebrumiragok RumeysaNy şu an bizde o durumdayız biraz önce paranox diye fitil verdi doktor etkisi olur umarım diş ateşi hemen geçmiyor maalesef bizde de şurup etki etmedi
RumeysaNy ebrumiragok yarına Sıra aldım doktora ne yapmaliyim şimdi acil e mi götüreyim yoksa sabahı bekleyim mi
ebrumiragok RumeysaNy poliklinikler kan aldırıyorlar veya şurup yazıp gönderiyorlar acile gidin gözetim altında serum fitil vs müdahale ediyorlar geçmeyen ateşse ihmal etmeyin