Asyaveannesi04 aleyezgn bizde var dendi çift bez kullandık 1 ay sonra radyolojiye gittik asla kalça çıkıklığı yok bebekte dedi bazen doktorlar, en son söylemesi gereken şeyi ilk söyledikleri için 🤦🏻♀️
aleyezgn Asyaveannesi04 ay evet neye inanacağımıza şaşırdık başka hastaneye gittik oda diğer hastanedeki ölçümlere göre hafif var dedi pavling aparatı kullanıyoruz
Asyaveannesi04 aleyezgn geçer üzmeyin kendinizi bizde çok korktuk ama bin şükür şimdi 4 yaşına girecek 1 dk durmuyor zıp zıplıyor 😅😅
aleyezgn Asyaveannesi04 allah bağışlasın 💓umarım geçer ya aparatı takamıyoruz doğru düzgün istemiyo sürekli çıkartıyo aparatsız düzelir inşallah 🥲
tinimimihanim hellow bacak arasından tuttum hep gaz masajı çok yapmadım aynı bedenden iki bez üst üste takmistim