BuseCan bende o günün krizi ile iki çeşit aldırmıştım ama birini kullanıyorum işe yarıyo çok şükür rezene veriyorum 3 kaşık rahatlatıyo sanki güzel çıkarıyo gazını dene istersen
Rezene mi yeşil yapmıştır acaba, 10 günü duydum ama nasıl dayanır küçücük bebeler nasıl bi gaz sorunuymuş çok üzülüyorum ya kıvrandıkça,
en kısa sürede geçip gitsin yavrularımızdan şu gaz sorunları 😞