Bugün 9 aylık oldu bebeğim daha kontrolümüze gidemedik merak ettiğim bir şey var ek gıdaya başladığımızdan beri uyanınca hep önce anne sütü daha sonra ek gıda şeklinde gittik fakat bugün bir doktorun videosunda 9.aydan itibaren önce kahvaltı sonra anne sütü gibi bir cümleye denk geldim böyle yapan var mı doktoru bunu onaylayan