elcngoktug 22 aylık oğlum biz başladık ama bireysel ders olarak ergoterapiye de başlayacak ama benim çocuğum sosyal çok şükür sizde sürekli parka götürün kendi yaşıtlarıyla daha iyi oluyor oyun gruplarına götürün ekran varsa kapatın ben bu şekilde ilerliyorum evde sürekli etkinlik yapıyoruz inşallah sizde faydasını görürsünüz